Heti hírek, új álláshirdetések és vélemények
Munkavállalói értékelés – Vodafone

Productieve en gezellige werkomgeving

2016, január 2.
Beginnen tussen 8 en 9 uur te werken. Ik lees altijd mijn emailen eerst en begint met de belangrijkste te beantworden. Ik ga verder met een paar andere emails en darnaa begin ik met de daglijkse reclamaties van de dealers om op te lossen. Ik probeer altijd meer verschillende taken te regeln dan heb ik een kleurrijk werkdag achter.

Ik heb echt leuke en vriendelijke collegas maar niet te veel. De rest van het group zit in Nederland en ik vind het heel leuk om met ze zamen werken.

We komen heel vaak naar Maastricht toe vanwege onze positie.

Dit is ook een van de leukste deel van het werk. Het maakt ook diverse en uitdagingde.

De directie is echt heel flexibel en ze geven ons het best ik heb niet veel stress op het werk want aless ken heel goed geregeld worden.
Értékelések kategória szerint
Munka/magánélet egyensúlya
Céges kultúra
Pro érvek
flexibele werktijd
Kontra érvek
Hasonló értékelések
2019, május 22.
Project Manager HR (Jelenlegi alkalmazott) - Budapest
Very good work life balance at Vodafone Shared Services Budapest. You can have 2 days working from which is a great addition to the flexible working hours. Vodafone is focusing on digital journey very much, advance in terms of diversity . Always focus on future
Pro érvek
Flexible working hours with 2 days home office oppotions
Kontra érvek
Quite a lot of and frequent organisational changes
2019, május 12.
Assistant manager (Volt alkalmazott) - Hungary Budapest
As a customer service assistant you need to find the best contract and/or phone to the customers, answer for questions, handle complaints, upsell products etc.
2018, december 3.
Program Manager (Volt alkalmazott) - Budapest
Clear processes, smart people, good atmosphere,opportunity for professional development