Munkavállalói értékelés – Vodafone

Összes értékelés megtekintése – Vodafone

Productieve en gezellige werkomgeving
Sr. Dealer Finance Commissioner (Jelenlegi alkalmazott) –  Budapest2016, január 2.
Beginnen tussen 8 en 9 uur te werken. Ik lees altijd mijn emailen eerst en begint met de belangrijkste te beantworden. Ik ga verder met een paar andere emails en darnaa begin ik met de daglijkse reclamaties van de dealers om op te lossen. Ik probeer altijd meer verschillende taken te regeln dan heb ik een kleurrijk werkdag achter.

Ik heb echt leuke en vriendelijke collegas maar niet te veel. De rest van het group zit in Nederland en ik vind het heel leuk om met ze zamen werken.

We komen heel vaak naar Maastricht toe vanwege onze positie.
Dit is ook een van de leukste deel van het werk. Het maakt ook diverse en uitdagingde.

De directie is echt heel flexibel en ze geven ons het best ik heb niet veel stress op het werk want aless ken heel goed geregeld worden.
Pro érvek
flexibele werktijd
Kontra érvek
Hasznos volt ez az értékelés?IgenNem 8Jelentés

További munkavállalói értékelések – Vodafone

Inspiratív multinacionális környezet
Call-center operátor (Volt alkalmazott) –  Miskolc2019, augusztus 22.
Inspiratív multinacionális környezet. Kellemes légkör, fejlődési lehetőségek. A teljesítmények elismerése.
Hasznos volt ez az értékelés?IgenNem 2Jelentés
Innovative, digital company
Project Manager HR (Jelenlegi alkalmazott) –  Budapest2019, május 22.
Very good work life balance at Vodafone Shared Services Budapest. You can have 2 days working from which is a great addition to the flexible working hours. Vodafone is focusing on digital journey very much, advance in terms of diversity . Always focus on future
Pro érvek
Flexible working hours with 2 days home office oppotions
Kontra érvek
Quite a lot of and frequent organisational changes
Hasznos volt ez az értékelés?IgenNemJelentés
Igényelt profil

Szeretnéd megtudni milyen itt dolgozni?

Érdekel, hogy milyenek a munkafeltételek vagy a felvételi folyamat itt: Vodafone? Közösségünk szívesen segítségedre lesz.

Kérdésem van

3,6Bérezés/juttatások
3,5Munkahelyi biztonság/Előrelépés
3,6Vezetőség
3,8Céges kultúra

Vodafone - értékelések munkavégzés helye szerint