Lassila & Tikanoja Oyj
Heti hírek, új álláshirdetések és vélemények

Lassila & Tikanoja Oyj Alkalmazotti bírálat

Munkakör megnevezése
Munkavégzés helye
Mind a(z) 15 értékelés megmutatása
Munkahelyi kultúra
short term employment as a student to help pay the bills. enjoyed the helpfulness of co workers. i learnt to work with others from different cultures and backgrounds.
Pro érvek
gave employments to lots of students, helpful work mates
Kontra érvek
Job instability and no career progression
2,0
Munkahelyi kultúra
Aloitin tässä yrityksessä parisen viikkoa sitten. Muutaman päivän olin toisen kollegan mukana, sen jälkeen tyrkättiin yksin siivoamaan alue tyylillä "koita pärjätä". En ehtinyt kuin viikon olla yksin kohteissani nii jo tuli negatiivista palautetta siivouksesta, vaikka parhaani olen tehnyt. Ja pomo tiestysti vaatii uudelta ihmiseltä täydellisyyttä. Pitäisi olla tarkka, mutta samalla nopea. En suosittele. nopeanopea.nopEMitvoov
Kontra érvek
Huono palkka, heikko perehdytys
Munkahelyi kultúra
Tässä yrityksessä selvästi arvostetaan enemmän esimiesten mielistelyä ,kuin hyvää työntekijää joka on perillä asioista, osaava ja vaatii mikä oikeuksiinsa kuuluu. Ei osata toimia työntekijän puolella millään tasolla. Haukutaan ja puhutaan selän takana pahaa. En suosittele missään nimessä oikeille ammattiylpeille ja osaaville siivoojille.
Pro érvek
Hyvä ohjaaja, hyvät työvälineet
Kontra érvek
Surkeat epäpätevät esimiehet, eivät perillä oikein mistään. Huono palkka.
Munkahelyi kultúra
Ei kannata hakea kyseiseen firmaan töihin huono palkka ja kiire
Korábbi munkáltató értékelése
Segíts másoknak a tapasztalataid megosztásával.
Munkahelyi kultúra
Olin siistijänä korvauksia tekemässä, esimiehet entisiä siistijöitä ilman koulutusta, palkka alimman TES:in mukainen ja kahvitaukoja ei saanut pitää. Työpaikkakulttuuri erittäin negatiivinen ja kielenkäyttö yleisesti myös.
Munkahelyi kultúra
Työntekijöitä ei arvosteta, palkoista pihistetään kaikki mikä voidaan ja omista palkoista saa taistella. Raskautta pidetään sairautena. Kohteissa liian tiukat aikataulut, jolloin saa sanomista että siivottu huonosti, eikä saa käyttää enempää aikaa vaikka sitä jäisi. Teit niin tai näin, teet sen huonosti. Omaan henkilökohtaiseen numeroon laitetaan viestiä jopa myöhään illalla ja viikonloppuna, ei mitään arvostosta.
Munkahelyi kultúra
Streassaava työ. Työntekijää ei arvosteta johdon osolta.
Munkahelyi kultúra
Kun tulin girmaan odotukset oli korkeella ja nopeesti huomasin että kyseessä on kusetusfirma, kusetetaan yrityksiä joille työskennellään aöihankkijana ja työntekijöitä.
Munkahelyi kultúra
Suosittelen ->>hyvä palkka >>hyvät työkaverit>>hyvät kohteet>>kunnon työvälineet
Pro érvek
ilmaiset ruoat
Kontra érvek
ei ole
Munkahelyi kultúra
Palkat tahallaan väärin puoli vuotta Uhkaillaan palkanmenetyksellä jos ei kerkee tehdä jotain ylimitatettua työtä. Rikotaan työturvallisuus määrätyksiä, esim rikkinäisiä henkilönostimia pitää käyttää. Työnjohto käskyttää laittaa liikaa/yli tunteja asiakastilauksiin että saisi itse tulospalkkiota
Pro érvek
Lopputili, TJ kuoli
Kontra érvek
Kaikki
2,0
Munkahelyi kultúra
Alueeni oli aivan liian iso, jotta sen olisi ehtinyt siivoamaan halutulla tavalla annetussa ajassa. Tämä johti päivittäiseen kiireeseen ja stressiin. Sitten valitettiin tietysti laadusta koska oli pakko oikoa tai meni yliajaksi mitä ei myöskään sallittu.
Pro érvek
Osa työkavereista ok, palkat maksettiin
Kontra érvek
Liian kova kiire, jaksaminen
Munkahelyi kultúra
Erilaisissa kohteissa oli hyvä ilmapiiri ja ihmiset olivat avoimia. Esimies piti hyvin yhteyttä ja oli helposti lähestyttävä. Palkka oli tes:in mukainen ja se tuli aina ajallaan.
Munkahelyi kultúra
Olin töissä kyseisellä firmalla vain parin kuukauden ajan kunnes lopetin. Ensimmäisestä palkastani meni 60% verottajalle, vaikka olin toimittanut verokortin sovittuun aikaan. En ollut myöskään ainoa kenelle kävi näin. Minulle annettiin aivan liian suuri alue siivottavaksi työaikaani nähden. Sain myös usein kuulla, että en ole siivonnut hyvin. Sain todella helposti esimieheltäni palautetta tekstiviestien välityksellä. Hän lähetti minulle jopa kuvan jossa oli hius lattialla 😂😂
Munkahelyi kultúra
keravan kierrätyslaitos. Työnjohto todella huonoa nuoria jotka ei välitä työntekijöistä. Työilmapiiri huono. työkaverit haukkuvat toisiaan. todella huono työpaikka. Mikään ei toimi siellä??
Pro érvek
ei sellaisia ole ?
Kontra érvek
Kaikki huonoa :(
3,0
Munkahelyi kultúra
puoli kuuteen tai kuuteen töihin, riippuen päivästä jos täytyy käydä vielä toisessa kohteessa tai voi olla että on kolmaskin kohde saman päivän aikana. olen oppinut aika nopsaan tekemään muutaman kohteen alueen sekä käyttämään eri koneita (enemmän yhdistelmä- ja päältä ajettavalla tullut konetettua). johdolla voisi olla enemmän opittavaa miten näitä töitä tehdään tuolla kentällä. työkaverit ovat huippuja (tietävät kaikkea alasta) välillä on tosi kiire tehdä kaikki ja olla kahdessa paikassa yhtä aikaa. joidenkin työkavereiden kanssa tulee juttuun tosi hyvin
Pro érvek
hyvä työterveyshuolto
Kontra érvek
kiire (tee tuo, tee tämä, miksi ei ole tuo tehtynä), sairas- ja vuosilomat osuvat samaan aikaan