GE Corporate
Heti hírek, új álláshirdetések és vélemények

GE Corporate-alkalmazotti értékelés erre a pozícióra: Boekhouder (m/v)

Munkakör megnevezése
Bérezés/juttatások
Munkahelyi biztonság/Előrelépés
Vezetőség
Munkahelyi kultúra
Werken op het GE Global Operations Center in Budapest was een leuke ervaring. Budapest is een erg leuke stad om een tijdje te leven en te werken. In de eerste weken wordt je met veel zaken geholpen. Je moet wel rekening houden met hoge werkdruk en veel onbetaalde overuren. Managers kunnen je ontzettend uitbuiten en maken soms misbruik van hun machtspositie. De eisen die men aan het werk stelt zijn onredelijk hoog en je hoeft niet te rekenen op een bonus, compliment of een salarisverhoging. Op de werkvloer zie je veel ongelijkheid, pesterijen en uitbuiting. Het verloop van het personeel is ook erg hoog. Zie het als een leuke tijdelijke ervaring in een fantastische stad. Zo lang er met een knipoog naar kijkt is het prima maar een serieuze carriere optie is het zeker niet. Je bent met een bijstandsuitkering in Nederland beter af. Als je jong bent is dit een perfecte manier om een onvergetelijke ervaring op te doen. Zelf kijk ik er met veel plezier op terug en je leert het leven in Nederland meer waarderen als ooit tevoren.
Pro érvek
De onbeschrijflijk mooie stad Budapest.
Kontra érvek
Uitbuiting, structureel onbetaald overwerk.
Hasznos volt ez az értékelés?
Korábbi munkáltató értékelése
Segíts másoknak a tapasztalataid megosztásával.