DHL
3.7 az 5 csillagból.
Heti hírek, új álláshirdetések és vélemények

DHL-alkalmazotti értékelés itt: Roosendaal

Értékelések kategória szerint

3.5Munka és magánélet egyensúlya

Rendezés:

HasznosságÉrtékelésDátum
32 értékelést találtunk a keresésnek megfelelőenMind a(z) 21,092 értékelés megtekintése

Net begonnen maar gezellige en relaxte werkomgeving

Kiemelt Indeed-értékelés

Az Indeed által kiválasztott leghasznosabb értékelés
Leuke werk omgeving je word leuk verwelkomd je kan zelf kiezen of je in het diepe gegooid wilt worden of extra ondersteuning wilt. Kortom super !

Pro érvek

Relaxed Alleen in je bus. Veel plekken zien

Kontra érvek

Laden kan zwaar zijn maar maak het jezelf makkelijk.

Hivatalos válasz innen: DHL

2022, január 18.
Dear colleague,You make us smile: Your rating of 4 stars is a compliment to us. We need people like you. You make it possible. Keep the business running and keep your good mood. We are always keen to offer our employees a wide range of opportunities for professional development. It is great that you too have been able to take advantage of the opportunities available to you.It is also fantastic to read that you enjoy driving on your own all day and the advantage of all this is that you get to see many nice places in the NetherlandsKeep up the good workGreetings to Roosendaal in Noord Brabant!Your DHL Team

leuk en gezellig werk

leuk werk maar helaas te krap in de ruimte en er wordt niet echt geluisterd naar de bezorgers door hogerhand

Pro érvek

tijdsindeling

Kontra érvek

Management niet bereikbaar voor klachten/verbetering

Hivatalos válasz innen: DHL

2021, január 22.
Hello,We are very thankful for your 4-star rating! It is great to know that you consider DHL's work conditions and benefits to be a positive part of your experience as an employee. Thank you for this great review, we are very pleased that you felt so comfortable with us. It is important to us that the superiors in our teams always have an open ear for their employees in order to clarify possible problems in an individual, personal discussion. We regret that you hat another experience with your management. We'll take your really great feedback with us and do our best improving day by day.We wish you all the best for your future and hope your professional and personal projects will be successful.Your Employer Branding Team

lange dagen, fysiek zwaar

lange dagen, veel adressen om te lossen per dag, weinig kilometers, fysiek zwaar

Matig

Leuke collega’s maar belofte s die ze niet nakomen

Pro érvek

Collega s

Hasznos volt ez az értékelés?

Veel beloftes die niet worden waargemaakt

Er wordt veel beloofd zoals doorgroeimogelijkheden. Al snel blijkt als je er werkt dat er een vriendjespolitiek heerst waar je dus helemaal niet tussenkomt.

Korábbi munkáltató értékelése

Segíts másoknak a tapasztalataid megosztásával.

mooi leerbedrijf

soms hard werken maar zonder echte druk. zorgen dat je werk af is en dat alles goed en ordelijk word geleverd is meestal voldoende. er word ook naar je geluisterd, als je ideeen hebt, die het werk makkelijker maken.

Geen fijn bedrijf

Ga daar nooit werken de sfeer is waardeloos en je bent s avonds laat thuis

Pro érvek

Kontra érvek

Alles

order pick

Niet mijn favoriete bijbaantje ooit. Heb er ook maar tijdelijk gewerkt.

leuke werkomgeving.

Lekker door werken, goede sfeer. goede arbeidsvoorwaarden

Pro érvek

lekker doorwerken

Kontra érvek

ploegen

gezellige werkomgeving

gezellige werkomgeving gratis soep en genoeg werk die tijd dan

Pro érvek

gratis soep

Kontra érvek

veel overwerken
Hasznos volt ez az értékelés?

Zo slecht heb je het daar niet.

Mooi bedrijf,alleen jammer dat het niet goed georganiseerd is.

Pro érvek

gratis koffie, veel vrije dagen

Kontra érvek

niet roken

goed bedrijf dynamisch

goed bedrijf om voor te werken alleen de doorgroei mogelijkheden zijn beprerkt
Hasznos volt ez az értékelés?

was hier niet op mn plek

Ondanks het feit dat ik het graag wilde paste ik op dat moment niet in het team van warehouse planners en kon dus niet goed mn draai vinden

Werk ervaring dhl chauffeur

Kan alleen spreken over dhl roosendaal. Het werk voor 2015 was perfect gewoon d5 rond de 40 uur in de nacht goede balans. Maar als je voor dhl cao moet gaan werken dan krijg je 12.40 en mag je gelijk meer werken voor het zelfde geld en dan vinden ze het gek dat je daar niet mee eens bent. De sfeer is zeer veranderd en denken alleen aan dhl. Ik zeg er zijn betere bedrijven die wel d5 betalen.

Kontra érvek

Onderbetaald
Hasznos volt ez az értékelés?

ochtend was leuk . maar had last van ziekteverzuim

kwma er achter dat ik neit in ploegen kon werken in verband dat ik regelmaat moet hebben met mijn migarene
Hasznos volt ez az értékelés?

gezellig maar je word gebruikt als een machine

+ Sfeer en collega s + Toeslag is oké - Je moet werken als een machine, als het kan sneller - leidinggevenden doen weinig - Elke dag weer druk opleggen dat je hard moet werken - Onmenselijk - wil je graag je rug breken door al het fysieke werk ? Solliciteer dan direct !

Zeer uitdagende baan

Het dagelijks coachen en inspireren van koeriers, loodsmedewerkers en kantoorpersoneel met oog op de kosten en productiviteit. Het leuke van deze baan is dat er geen dag hetzelfde is en dat er iedere dag weer nieuwe uitdagingen zijn. Tevens het werken met mensen geeft mij veel energie en zeker als je dan ook nog ziet dat je mensen het goed naar hun zin hebben en met plezier naar hun werk komen. Jammer is wel dat je steeds meer gekaderd wordt en dat je weinig beslissingen meer zelfstandig kan maken zonder tussenkomst van diversen afdelingen.

Pro érvek

Uitdagend, leuke collega's, varierend

Kontra érvek

Te veel gekaderd.

Leuke werksfeer en functie

Offertes maken Telefoon beantwoorden Klachten behandelen Hele leuke collega's

Pro érvek

leuke collega's

een werkdag

DHL was altijd heel druk iedereen was altijd gestrest aan het werk mar desondanks ging alles altijd goed daar heb ik ook mijn heftruck beter leren besturen dan andere keren dus je leert er wel iets directie was streng maar altijd op de goede manier collegas sprak je nooit heel veel af en toe als je elkaar voorbij reed of als het pauze was
Hasznos volt ez az értékelés?

een leuke en fijne bedrijf om daar te werken

DHL is een grote bedrijf waar veel mensen aan het werk zijn. Ik was 5 dagen per week aan het werk bij dit bedrijf mijn werkzaamheden waren namelijk orders op pikken en invoeren in het Excel programma. ik vond het zeer fijne bedrijf leuke collega's om mee te werken. Het werk dat ik deed vond ik niet moeilijk omdat ik goed kan werken met Excel programma soms naam ik ook telefoon op om de vragen van andere collega's te beantwoorden.

magazijnmedewerker

begin 6 uur en klaar om 14 ik heb alles geleerd goede collegas

Pro érvek

gratis lunch

Kontra érvek

geen bier
Hasznos volt ez az értékelés?

Szeretnéd megtudni milyen itt dolgozni?

Érdekel, hogy milyenek a munkafeltételek vagy a felvételi folyamat itt: DHL? Közösségünk szívesen segítségedre lesz.Kérdésem van

Átfogó minősítés

3.7